البوم خاطرات
من مژده 18 سال دارم
نگفته هاي دختري از نسل امروز
درباره وبلاگ


سلام دوست عزيزم، به کنج کلبه ي افکار من خوش اومدي، حضور گرم تک تکتون باعث گرمي بخشيدن به اين دنياي سردي که جريان داره ميشه، پس بازم بيا ديدنم و خوشحالم کن

پيوندها
آبي استقلالی3
آبي استقلالي2
پسرک تنها
سربازان کوروش
silkroad
BENIGNANT HEX
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دلشکسته و آدرس mozhi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 59
بازدید هفته : 130
بازدید ماه : 130
بازدید کل : 52265
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 47
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
مژده جووون

آرشيو وبلاگ
خرداد 1390
اسفند 1389


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 19 / 12 / 1389برچسب:, :: 6:30 PM :: نويسنده : مژده جووون
امروز که داشتم وسايلمو جمع ميکردم واسه رفتن چشمم به البوم عکسام افتاد، عکساي گلچين شده... چقدر عکس از خودم و فائزه بود... چه معصومانه داشتيم همديگرو ميبوسيديم... همبازي دوران کودکي، دخترخاله کجايي؟ تو اغوش غريبه هاي هرزه دل... دلم گرفت... ناي رفتن ندارم اما چاره اي نيست...

نظرات شما عزیزان:

hani
ساعت15:20---11 خرداد 1390
slm mozhde jon veblaget jalebe
icelove.loxblog.com
be manam ye sar bezan


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: